دخترا امدم سنو انومالی برام دعا میکنید ممنونم 🙏🏻🙏🏻🥲🥲🌹

تصویر
۱۹ پاسخ

چی شود چی بود

مامان دلسا چی‌ شد سنو دادی??

عربزم.چیشد رفتی

ایشالا سالم باشه بعدم پسر عزیزم خدابزرگه💋😍💙

انشالله خدا دلتوشاد کنه گلم

انشاءالله دلت شاد بشه هم سالم وسلامت باشه هم هرچی که دوس داری باشه

انشاالله بسلامتی

خدا بزرگه

درکت میکنم منم ان تی گف دختر انومالی رفتم پسر بود خداکنه امروز توهم تجربه کنی عزیزم

چشم انشاالله خیره براتون

نرفتی داخل ما بیشتر استرس دادیم😂

انشاءالله همه چی خوبه
منم اومدم دکتر جواب ازمابش ان تی رو نشون بدم

ان شاءالله سالمه نگران نباش عزیزم

انشالله سالم باشه بعدش پسر باشه

همه این روزا خاطره میشن بعدا آدم دلش تنگ میشه

استرس نگیر برو نینی ببین عشق کن بابا🤩

انشالله بسلامتی عزیزم نگران نباش

دونم چ کشی وقتی حامله ای و ترس خسی ک دختر بو باز بگه دوره بچس ههی مثل مانیم

چشم حتمااا

سوال های مرتبط

مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی