۱۳ پاسخ

اول فکرکردم پاهای خودته گفتم شاید دوباره بارداری انقد ورم داره پاهات😂

خدا خدااا گردالو پاهاشو😍

فدای پاهاش بشم.
آره عزیزم خوبه.
دختر منم ۲/۶۵۰ بود الان ۸/۵۰۰

نه این ترازوها دقیق نیست واسه بچه چون پاشو باید کامل اینطرف اونطرف بذاره

ای جان پاهاشوو🤩

ای خدا چه قندههههه🤤😍

جونم به اون پاها کپلت نمکدون
مهم اینه روی نموداررشد باشه خودتو درگیر قد و وزن نکن کلی راه داره برای رشد

ووووی خووودا چقد بامزه
منم همینجوری اندازه میگیرم
ولی فکر می‌کنم قد رو باید مجدد بگیری احتمالا اشتباه گرفتی جون باید ۷۳ اینا باشه

عزیزم چه عکس بامزه ای😄
فکر کنم تا ۱ سالگی به ۳ برابر وزن تولدشون باید برسن
با این حساب وزنش اکیه

ای خدا پاهاشو خدا حفظش کنه ولی با ترازوی دکتر وزنش کن این دقیق نیست

پسر من الان ۸۷۰۰ هست سه ماهه متاسفانه وزن نمیگیره . وزن تولدش ۲۴۰۰ بود دکتر گفت بازم خوب وزنش ولی اینکه سه ماهه انقدر مونده خوب نیست .آزمایش کامل نوشت

ترازو مطب پزشک باید بگه خونه که دقزق درست نیس برای بچه

چه کیوتهههه ننه😅🥰😍😍😍

سوال های مرتبط