خانما ۱۵ ماهه بچه رو از شیر بگیریم ضرر داره؟

۳ پاسخ

گناه داره هنوز زوده شیر خودتو میدی؟

تا 18 ماهگی حداقل
حداکثر هم تا 24 ماهگی یعنی دو سالگی

۱گه خیلی عجله داری بعد واکسن ۱۸ بگیر اگه ن تا دوسالگیه شیردهی
اگرم شیرخشک میدی بگیر شیر گاو بده جاش

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۶ ماهگی
مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی