۷ پاسخ

۵ فروردین تولد پسرم بود ما اواسط اسفند خریدیم گذاشتیم‌انباری تا سوپرایزش کنیم
همه جا قیمت کردیم بالای ۳۰ بود شانسی از ی مغازه ما ۱۶ خریدیم نصف قیمت حراج زده بود بخاطر جک و قسط هاش

۲۰تا چهل

من پارسال گرفتم دو موتوره ۲۰ تومن

الان قیمتا بین ۳۰ تا ۵۰ هست

من دوماه پس رفتم براپسرم موتورشارژی بگیرم از ۲۵ داشت

من دیروز رفتم گمرک قیمت کردم از ۱۸ میلیون به بالا بسته به موتورش و بدنشو سرنشین هاش فرق داشت

من امروز تو با سلام نگاه میکردم از ۱۵ تومن هست به بالا

سوال های مرتبط