فرزند پروری
پوشک
شیرخشک
لطفا راهنمایی کنین

تصویر
۴ پاسخ

تو پلوپز
ماهیتابه
سرخ کن بدون روغن
تو ساندویج ساز

من ماهیتابه درست میکنم کف ماهیتابه روغن بریزچرب شه اگه میخوای نون نسوزه سیب زمینی بزار بعدنون خشک نمیشه نون

تو تابه میتونی بپزی من معمان که زیاد دارم فر و توسترم پر میشه یکیشم توی تابه میزارم

مایکرو نداری؟ تو خود تابع معمولی هم میشع

سوال های مرتبط

مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان یاسین خان🧿 مامان یاسین خان🧿 ۳ سالگی
مامان 🌺ریحانه 🌺 مامان 🌺ریحانه 🌺 ۳ سالگی
مامان notela🍫 مامان notela🍫 ۳ سالگی
مامان فرحان🐣🎈 مامان فرحان🐣🎈 ۳ سالگی