۶ پاسخ

مایلر مدل کالیا واقعا عالیه
همچی داره
چرخ های بزرگ و کمک فنرهای عاالی

من مایلر گرفتم عالیه واقعا

من كيديلو مدل D3 گرفتم خيلي راضيم

من K919 گرفتم چون میخواستم تمام مشکی باشه هنوز استفاده نکردم ولی تاشو و کابین سایزه دسته هم داره برای حمل جنس پارچشم خیلی عالیه

D900 خیلی راضیم

من کیدیلو D900 گرفتم و خیلی راضی ام

سوال های مرتبط