۳ پاسخ

من دیفکتو خریدم خوبه

من كيكيابو دارم خيلي راضيم هنوز استفاده ميكنم ميدىوشم براي بيرون از خونه

من فلیپس خریدم فوق العاده خوب بود...
الان دیگ استفادش نمیکنم. ولی واقعا مشکشش عالیه

تصویر

سوال های مرتبط