۱۱ پاسخ

دخترم توش میذارم تکون میدم میخوابه عادتش دادم...

اوایل توش میخابید ک جاش بود
با ماشین میبردمش بیرون کریر بپد

رستوران میرفتم میزاشتمش کریر
اشپرخونه بودم میزاشتمش کریر پیش خودم اشپزخونه

الان کریرش کوجیک شده براش حاشو داده کالاسکه همه این کارا رو با کالاسکه میکنم😂😂

کلا مهمونی رفتنی و بیرون رفتنی خیلی به دردم خورد

میذارم تو ماشین ازش به عنوان صندلی ماشین استفاده میکنم، اگر بریم رستوران یا طبیعت بچه رو میذارم توش

جایی بردنی مخصوصا اوایل که بچه خیلی کوچیکه میتونی بچه رو بذاری داخلش بعدا هم به عنوان صندلی ماشین ازش استفاده کنی

به نظرم واسه بچه هایی که رفلاکس دارن عالیه چون حالت شیب داره ،
بعد شیر میذارمش دیگه شیر برنمی‌گرده تو گلوش
به نظرم داخل کریرخیلی بهتر خوابش میبره

من اصلا ازش استفاده نکردم گوشه خونه داره خاک میخوره😂😂

تو ماشین میذارم یا میریم رستورانی پارکی بچه رو میذارم توش

من که اصلا استفاده نکردم

هم تو ماشین میذارم توش جاش امنه هم جایی رفتنی توشه دیگه هرجایی بچه رو نمیذارم رو زمین

من تو‌ماشین میذاشتم پسرمو جایی رفتنی

سوال های مرتبط