۵ پاسخ

دختر من که گیرداده ب کرومی

آره معلومه ذوق کرده عکسش خیلی دوست داشتنی واقعا مهم اینکه ب بچه ها خوش بگذره براشون خاطره بشه

یا از این تاج ها بگیری سلیقه ای یه

تصویر

منم دخترم پارسال میکس باب اسنفجی پاتریک بود خودش انتخاب کرده بود امسالم بره ناقلا رو میخاد پارسال خیلی بهش خوش گذشت عاشق کیکش بود🤣

اره تم زرد و سرخابی بزن مثل باب اسفنجی و پاتریک

سوال های مرتبط

مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی