۴ پاسخ

پنیری خوبه نگران نباش فقط جای چهارساعت دوساعتی ۶۰ تا بده یا سه ساعتی ۹۰

من بردم دکترگفت اگه خوب وزن بگیره معمولا چیزی نمیدیم و پنیری طبیعیه.

هردوساعت۶۰تابده ببین بازم بالامیاره

میگن میخواد تپل شه،
ولی ۱۲۰زیاده من دخترمو۹۰تا میدم دکتر گفت۱۲۰زیاده

سوال های مرتبط

مامان درسا و دیانا مامان درسا و دیانا ۱۲ ماهگی