چند هفته برم برای سونو انتی

۷ پاسخ

من رفتم دوازده هفته و چهار روزم بود

۱۲هفته

12و چند روز برو

سونوگرافی NT از هفته ۱۱ تا ۱۳+۶ بارداری...
بهترین زمان ۱۲ هفته و ۲ روز

بهترین موقع ۱۲ هفته هست

۱۲ هفته و۴روز عالیه

سوال منم هست دقیقا

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسن مامان محمدحسن هفته چهلم بارداری
مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته پانزدهم بارداری