من باید ۱۸هفته و ۴روزم باشه ولی تو آنومالی ۱۸هفته بودم چرا؟

۱ پاسخ

با توجه به رشد بچه سن رو‌ میزنن

سوال های مرتبط

مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری