خانوما این عکس اوکیه؟انومالیه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

گدووو منم رفته بودم سونوی آنومالی دکتر میگفت تا الان چقدر سونو انجام دادم هیچ بچه‌ای انقدر پوزیشنش‌ مناسب نبوده قشنگ خوراک پست اینستا و مقاله‌ پزشکی هست😂😂

واييي عزيزم چ دماغ خشكليي😂😍
چجوري اينقد عكس واضح؟
از سونو عكس گرفتي با گوشي يا چي به منم بگوو 😩

اخخخخخ جانم دماغشوووو🥰🥰🥰

چ دماغه کوچولویی...جنسیتش چیه

مماخشو عمل کردی مامانش😍😍😍🥺🥺

خدوووو چه قیافه ای گرفته 😂

عکسی دیگه نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد