۴ پاسخ

میگن سه بعدی خیلی برا جنین خطرناکه

میگن اشعش زیاده
اگه خوب بود ک سونوهای معمولیو جمع میکردن سه بعدی میذاشتن همه جا

عزیزم الان سونو سه بعدی نری هااا

سه بعدی جدا هست

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری