سلام خانما
تیروئیدم شده ۳.۵
دیگه باید قرص بخورم ؟؟؟

۶ پاسخ

بله تا زیر ۲.۵ نیاد یعنی بالاس حتی اگر بیادم پایین بازم باید تا اخر بارداری بخوری بعدش هم باید زیر نظر متخصص غدد باشی ک اگ لازم باشه ادامه بدی

والا من رفتم دکتر گفت لب مرزه و دارو نداد هم هفته شما بودم اتفاقا و مجدد حدودا سه هفته بعد گفت تکرار کنم که خیلی بالانره و مونده رو لب مرز
گل کلم و چیزهای شور کم بخور چون میبره بالا

اره باید بخوری منم مثل شمام
دکترم گفت یه روز در میون نصف و یه دونه کامل بخور

دکتر باید برید
اگه بالا باشه یا پایین حتما حتما ماهی یکبار باید ازمایش بدید چون داروها هر ماه تغییر میکنه . طبق نیاز جنین

عزیزم مجدد ازمایش بده
مال من یبار ۳.۸ زده بود دکترم دوباره برام نوشت یجای دیگه دادم ۱.۸ بود نمیدونم چرا اینهمه تفاوت داشت اما مجدد بده اگه بازم بالا بود بهت قرص بده

بله یکم بالاس
بعدم تا اخربارداری باید بخوری

سوال های مرتبط