۵ پاسخ

عزیزم باید یه چیز که چرک خشک کنه بزنی مثل تتراساکلین وازلین خودش عفونت میاره

درد نکرد اصلا با برش

آمپول زد
البته من نیم ساعت قبلش بهش زایلاپی زدم که درد آمپول رو هم حس نکنه
پماد هم گفت تا قبل افتادن حلقه تتراسایکلین بعدش آ.د بزنم

اره امپول زد
وازلین نباید بزنی
پماد چشمی باید بزنی تتراسایکلین

امپول زد دکتر ولی وازلین نمیزنم پماد جنتکس میزنم

سوال های مرتبط