عزیزم باید یه چیز که چرک خشک کنه بزنی مثل تتراساکلین وازلین خودش عفونت میاره
درد نکرد اصلا با برش
آمپول زد
البته من نیم ساعت قبلش بهش زایلاپی زدم که درد آمپول رو هم حس نکنه
پماد هم گفت تا قبل افتادن حلقه تتراسایکلین بعدش آ.د بزنم
اره امپول زد
وازلین نباید بزنی
پماد چشمی باید بزنی تتراسایکلین
امپول زد دکتر ولی وازلین نمیزنم پماد جنتکس میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.