۴ پاسخ

عزیزم زنگ بزن دفتر حرم امام رضا یا قم اونجا انجام میدن

بزن استخاره شهید آوینی

وقت #استخاره در روز شنبه:
از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر.
استخاره گرفتن ساعت داره هر ساعتی نمیشه گرفت

آره جوری برات میگیره انگار باهات زندگی کرده،همه چیو میگه بهت

سوال های مرتبط