۱۱ پاسخ

🫠😐 چرا باید همچین جویی تورو بگیره

مگه جز باقالی پلو غذا دیگه ای هست
چقدر مگه مصرف داری
قشنگ سرویسی

چند تا بسته بزرگ یا پوست بزارم فریزر برای وقتایی که باقالی جوشونده درست میکنی قشنگ‌هر بسته رو‌ بزرگ بزار
نصفش میره🤣🤣🤣

من ی بار خالم ی کیلو پاک شده فرستاد واسم یک سال تو فریزرم موند در آخرهم نخوردیمش ولی پختشو دوس دارم الان زنگ زدم مامانم بخره برام اتفاقا

پس جوگیر شو و شروع کن به پاک کردن

من دو کیلو بخرم بیهوش میشم

اوه 🤕

هیچی دیگه…

جوگیری بد چیزیه عزیزم خدا قوت کم کم پاکش کن اذیت نشی

یکم امروز
نصف فردا
ی روزه ک نمیشه واقعا دست تتها

من تا حالا نخریدم خوشمزه میشه برا چیا استفاده میکنین

سوال های مرتبط