۶ پاسخ

دختر احتمالا

آخه بعصی ها میگن چپ دختره راست پسره ولی بعضی ها میگن فرقی نداره شانسیه که هر جا که لانه گزینی داشته باشه چه دختر چه پسر

😳اون خودشم هنوز جنسیتشا نمیدونه
۵ هفته تو ساک نی تو کیسه زردس

چپ میگن دختره

اون الان ی نقطس جنینه تو شکم ک‌نممیاد حالا حالاها

هنوز شکم نرفته

سوال های مرتبط

مامان اورهان علی اصغر مامان اورهان علی اصغر ۳ ماهگی
مامان هدیه امام اول👶 مامان هدیه امام اول👶 هفته دوازدهم بارداری