۸ پاسخ

من مایلر الگانت المانی رو دارم کالسکه مسافرتیه و تحمل وزنش تا ۱۰۰ کیلوعه. فوووووق العاااااده راضیم. همه جام بردمش. انواع سفر زمینی و هوایی. عالیه عاااالی. من سر دخترم سال ۴۰۱خریدم ۶ونیم تومن. الان نمیدونم چقده. پسرمم همونو استفاده میکنه

منم کیدیلو رو ب مادرشو راضی ام فک کنم اونموقع بابام خرید ۱۲ ولی یادم نیست

منن ک دلیجان گرفتم ۴ روخورده ایی کافیه برام

مال من دلیجان مدل بریتانیا هست و واقعا راضی نیستم
خیلی بزرگ و جاگیره، خیلی سخت باز و بسته میشه
درکل برای روزمره واقعا جالب نیست، چرخ هاش هم اذیتم میکنن
بنظرم بیشتر هزینه کن ، جنس و مارک خوب بخر اگه میخوای واقعا استفاده کنی
منکه سرویسش رو ۴ خریدم فکر کنم، تقریبا یکسال پیش بود

دلیجان
سرویس کاملش 350 تومن
البته سال 96😂
مال دختر اولمه اون زیاد استفاده نکرد خیلی شیطون بود نمیشست داخلش
ولی جانان خوشش میاد خداروشکر

دلیجان مدل بنیتا رو به مادرشو هم میشه راضیم.اونموقه2300گرفتم از سانی بی‌بی

من کیدیلو d900 روبه مادر شو ۱۶ میلیون گرفتم اره خوبه

کیدیلو ۶۵۳۰ پرو خیلی راضیم ۱۱ خریده بودم سر سیسمونیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی