من گرفتم و وااااقعا عصای دستمه حتی تو خونه هم استفاده میکنم. جنس خوب بگیر فقط. جنس بدنه محکم باشه، کمک فنر قوی داشته باشه، تشک خوب داشته باشه، پارچه ضد تعریق داشته باشه
چه ارزون
چ مدلی بود؟
من نگرفتم از داداشم بود خیلی استفاده شد کلا جایی نمیرم زیاد ولی خب همون تا مغازه خواستم برم یا پارک گاهی همیشه استفاده کردم.
اگ کالسکه خوب بخری که تاشو باشه و قشنگ جمع بشه سبک باشه.اره استفاده میشه کامل.اما از این سنگینا که تاشو میشه ولی بزرگ نه من که خریدم گوشه خونه مانده سخته برای بیرون بردن
یعنی پاساژ و اینا هم نمیری؟ برای من که استفاده شد.تو مسافرت هم خوب بود.کلا یهچیز جمع و جور و کوچولو بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.