۴ پاسخ

منم اینجوریم

زایمان طبیعی یا سزارین

کاملا طبیعیه
برا من که هنوزم هست

اره طبیعیه
هر وقت شیر میدم انگار دومیدانی کار میکنم
هر روز باید دوش بگیرم

سوال های مرتبط

مامان يـــٰــارا مامان يـــٰــارا ۵ ماهگی