سلام غذاها بعد از زايمان طبيعي چيه

۳ پاسخ

فقط سعی کن یبوست نشی تقریبا بعد ده ده روز بع احتمال زیاد یبوست میشی حتما آب زیاد بخور غذاهای آبدار زیاد بخور یبوست خیلی سخته

مرغ محلی عالیه با روغن گوسفندی و صبحانه هم میشه کاچی خورد

جوجه

سوال های مرتبط