سلام من ۳ سال پیش سزارین شدم.الانم سزارین میشم یا طبیعی؟؟

۸ پاسخ

سزارین

فکنم سزارین چون خودمم همینو موندم

سزارین

سزارین

سزارین

گلم من بعد ۱۳ سال باردار شدم سزارین هستم شما که ۳ ساله

اینم سزارین ولی باز ازت دکتر پول میگیره دکتر من 15میلیلون میگیره سزارین دومم

سزارین باشی طبیعی دیگه نمیشه

سوال های مرتبط