تا ۱۰ سال سزارینی
ارع عزیزم چون فقط یکسال اختلاف دارن نمیشه. خواهرشوهرم بعد از 5 سال دومی رو با ماماخصوصی طبیعی زایمان کرد بهش میگن زایمان ویبک
اره عزیزم
علت سزارینت چی بود اگه اون موقع مشکلی تولگن داشتی الانم سزارین میشی ولی اگه خودت خواستی میتونی ماما همراه بگیری طبیعی زایمان کنی
من ۸ سال پیش شدم الانم سزارین دوباره
صددرصد
بله عزیزم
اره بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.