من که میدم بهش خیلیم دوست داره برا تنوع خوبه ولی خیلی زود به زود نمیدم
من خودم کیک درست میکنم با شیر میدم بخوره
ن بابا شوهر منم میده من میگم نده
بچه از اول عا ت کنه خوبه
اره من چند بار دادم ولی زود به زود نه
هیچی نمیشه عذاب وجدان نگیر تازه خیلی ام دوست دارن
من شیر با کیکی ک خودم پختم دادم خورد
آب میوه طبیعی بهتره من صنعتی نمیدم ولی خب یبار عیب نداره
کیک و پنکیک ام خونگی بهتره گلم
من اب پرتغال طبیعی دادم با ی دونه کماچ سهن ک مقویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.