۷ پاسخ

من که میدم بهش خیلیم دوست داره برا تنوع خوبه ولی خیلی زود به زود نمیدم

من خودم کیک درست میکنم با شیر میدم بخوره

ن بابا شوهر منم میده من میگم نده
بچه از اول عا ت کنه خوبه

اره من چند بار دادم ولی زود به زود نه
هیچی نمیشه عذاب وجدان نگیر تازه خیلی ام دوست دارن

من شیر با کیکی ک خودم پختم دادم خورد

آب میوه طبیعی بهتره من صنعتی نمیدم ولی خب یبار عیب نداره
کیک و پنکیک ام خونگی بهتره گلم

من اب پرتغال طبیعی دادم با ی دونه کماچ سهن ک مقویه

سوال های مرتبط

مامان رادوینمممم💙🥹 مامان رادوینمممم💙🥹 ۱ سالگی