والا بچه من از پنج تا شیشه مختلف داره استفاده میکنه. همشونم میگیره سینه ام هم میگیره 😅براش فرق نداره فقد شیر بهش برسه
ب نظرم شیشه رو عوض نکنبچه اذیت میشع
منم شیر خودمو میدوشم و در مواقعی که جایی هستم نمیشه سینه خودمو بدم توی شیشه شیر بی بی لند به دخترم میدم
الحمدالله تا الان سینمو ول نکرده...
من سمت راستی رو داره دخترم
دوهفته اول۳۰تا میدادم
بعد ۶۰تا
از ۴۰ب بعد۹۰تا میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.