مامانا این قرص هم میگین واسه چیع کسی میخوره؟؟
ال آرژنین

تصویر
۴ پاسخ

برای وزن گیری جنین میدن معمولا

واسه خونرسانی بهتر

برای وزن گیری و خون‌رسانی بچه س

من پودرشو میخورم چون سخت گیر میاد جدیدا قرصشو نوشته و دکترم گفته روزی دو تا بخور هنوز قرص شو نگرفتم پودرم تموم نشده هنوز برای وزن گیری بچه س خیلی خوبه و کمکه مادر رو چاق نمیکنه فقط ب نی نی کمک می‌کنه وزن بگیره نی نی ت آخرین سونو که رفتی چند کیلو بود ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری