برای وزن گیری جنین میدن معمولا
واسه خونرسانی بهتر
برای وزن گیری و خونرسانی بچه س
من پودرشو میخورم چون سخت گیر میاد جدیدا قرصشو نوشته و دکترم گفته روزی دو تا بخور هنوز قرص شو نگرفتم پودرم تموم نشده هنوز برای وزن گیری بچه س خیلی خوبه و کمکه مادر رو چاق نمیکنه فقط ب نی نی کمک میکنه وزن بگیره نی نی ت آخرین سونو که رفتی چند کیلو بود ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.