من ۲۹هفته و۵روزرفتم
من چون پرخطرم زودتر رفتم
من یدون ۲۶ رفتم یدون ۳۲ .یدونم ۳۵ دارم باید برم
من ۳۱ هفته رفتم و خداروشکر همه چی نرمال بود
من ۲۷ هفته و ۴روزم بود
من امروز رفتم سونو وزن یه بار فک کنم آخرا باید بریم
برامن واسه ۲۹هفته نوشته
از ۲۸ تا ۳۲ وقتشه بری
یه بار ۲۸ یه بارم ۳۴ و تمام .
من دلم براش تنگ شد ۲۵هفته رفتم 😂
منم دوس دارم زودتر سونو برم اگ وزنش کم بود بتونیم بهش برسیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.