۱۱ پاسخ

من ۲۹هفته و۵روزرفتم

من چون پرخطرم زودتر رفتم

من یدون ۲۶ رفتم یدون ۳۲ .یدونم ۳۵ دارم باید برم

من ۳۱ هفته رفتم و خداروشکر همه چی نرمال بود

من ۲۷ هفته و ۴روزم بود

من امروز رفتم سونو وزن یه بار فک کنم آخرا باید بریم

برامن واسه ۲۹هفته نوشته

از ۲۸ تا ۳۲ وقتشه بری

یه بار ۲۸ یه بارم ۳۴ و تمام .

من دلم براش تنگ شد ۲۵هفته رفتم 😂

منم دوس دارم زودتر سونو برم اگ وزنش کم بود بتونیم بهش برسیم

سوال های مرتبط