۱۰ پاسخ

از ۲۸ هفته سونو رشد هست

من سی هفته رفتم برا وزن

من سونو رشد و داپلر رفتم اتفاقا خوبه که اگه چیزی خوب نباشه زودتر میفهمی و پیشگیری میکنی

من دیروز وارد ۲۸ هفته شدم سونوی رشد نوشت دکترم عصرش رفتم انجام دادم

سونو رشده.
برا منم نوشته گفته یکشنبه برم که میشه ۲۸ هفته.
برا این میگن ۲۸ بری که اگر وزنش کم بود فرصت جبران داشته باشی

سونو رشد وزن جنینه

من آنومالی تاخیری رو۲۲هفته رفتم

بستگی داره اگه قند و فشار داشته باشی یا طول سرویکست کم باشه میفرستن

نه عزیزم خیلی از دکترا ۲۸هفته وزنو چک میکنن دوباره بعدی ۳۵هفته ایناس،منم سونو وزن ۲۸هفته ۱روز رفتم بعدیو ۳۶باید برم

من هم ۱۹هفته رفتم آنومالی هم هفته ۲۸رفتم آنومالی تاخیری وضعیت جنین رو چک میکنن و طول سرویکس

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی