۱۰ پاسخ

آزاد رفتم ۱ ت دکتر بلورساز

برای من هم سونو رشد بود هم سونو داپلر دوتومن شد

برامن بابیمه 480

بمن گفتن با تامین ۸۰۰ و خورده ای
ازاد ۱۱۰۰

برای سونو۳۱هفته که واسه وزن بچس باید ناشتا رفت؟

بستگی به بیمه داره عزیزم

۶۵۰ عزیزم

۶۵۰ تومن

تو ۲۸ هفته باید بریم برا سونو وزن؟

برا من 400

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی