۶ پاسخ

بری بهتره منم نرفتم یدفه 32 رفتم ک آب دور جنینم خیلی کم شده بود

بمن گف برو که اگه وزنش کمه وقت داشته باشی جبران کنی

نه واجب نیست
ولی من دوست داشتم برم

منم میخوام برم البته بخاطر اینکه جفتم پایینه ببینم رفته بالا یا نه

رشد رو منم رفتم

نمیدونم والا
من رفتم

سوال های مرتبط

مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد