من بجز ماه ۷ همش زود گذشت خیلی
طبق شنیده هام میگن ۹ سختتره چون سنگین میشی
۹ سخت تره خیلی سنگینی من الان نمی تونم یکم راه برم حتی
نههه😶
هشت ماهگی سختتره نه ماه همش منتظری دردات شروع بشن زود. میگذره
۹ سنگین تری فشار خیلی روت زیاده تمومم نمیشه لعنتی🤕
من که از فعلا تو شیش گیر کردم تموم هم نمیشه🥴
نه ماهگی اصلا نمیگذره رو روزا گیر میکنی من می شمرم هنوز ۳۳روز دیگه تا زایمانمه انگار یکساله روی این عدد گیر کردم تموم نمیشه این عدد ۳۰
بستگی داره خودت روز شماری کنی یا مشغول باشی
برا من در کل زود گذشت چون شاغلم
۷ خیلی زود گذشت راضی بودم واقعا
دوماه اخر چون چشم انتظاری دیر میگذره
نهم سختهه😖😖
۱ تا ۹ 😂😂😂😂😂
هشت و نه تا الان شکل هم بوده برای من ولی اونجور که میگن دیر نمیگذره
استرس دارم زود داره میگذره من هنوز منظم نشدم برای پیاده روی و ورزش😬
هشت ماهگی
همش سخته بخدا
منی ک استراحت مطلقم همه ماه ها برام سخته
هیچکدوم😂🥴مثل همن
نه دیگه همش منتظری فکرکنم دیر بگذره البته که تجربه ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.