سلام ب هشت ماهگی🥹
از تجربیاتتون بگید لطفا🥹

۸ پاسخ

کاش منم زودتر برسم به هفته شما😅

خیلی سنگین و خیلی درد داری 😂

واسه من ازالان سنگی دارم طبیعیه انگار ک بچه خودشو انداخت پایین شکمم سنگین شد

خدا کنه
9
زود بگذرع

هشت ماهگی داره دیر میگذره گویا🥲😂البته من استراحتم برای همین برام خیلی دیر میره روزا

خیلی دیر میگذره

برا من زود گذشت و درد نداشتم ولی سنگین میشی ورم میکنی

برا من ک زود گذشت
اخراش دیگه دردا شروع نیشه ک طبیعیه و ماه ۹ میگن ماه درد بهش و درد اینا داره ادم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان محمدصادق مامان محمدصادق ۷ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد