۳ پاسخ

سلام عزیزم علائمش چیاس منم حس میکنم بینیش کیپه و یکم خرخر میکنه خودمم سرما خوردم الان نمیتونم تشخیص بدم سرما خورده یا نه

🥲نگران نباش
منم همش استرس سرما خوردگی دارم
اخه دختربزرگترم و همسرم سرما خوردن همش میترسم نیلا هم سرما بخوره
دارم دق میکنم
اما همه ی سرما خوردگیا رو بستری نمیکنن
اگه سرفه های شدید خدای نکرده داشته باشه یا تب زیاد که پایین نیاد بستری میکنن
اما حتما دکتر ببرش

پسر من ۲۲روزش بود .بستری شد

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد