۵ پاسخ

۱۸ماهگی خیلی خیلی سخته

هیچکدوم واس آرین سخت نبود ۱۸ماهگیم فقط یکم میلنگید همین
۱۲ماهگی کلن چیزی نیس درد اینا نداره

برای من تا الان 6 ماهگی 18 ماهگی میگن سنگینه دیگه نمیدونم

چی میشه اگ نزنم دیگه واکسن به بچه ... خیلی ها شنیدم کلا نمی‌زنن به بچه هاشون

فعلاتاالان۶کاهگی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی