۱۸ماهگی خیلی خیلی سخته
هیچکدوم واس آرین سخت نبود ۱۸ماهگیم فقط یکم میلنگید همین
۱۲ماهگی کلن چیزی نیس درد اینا نداره
برای من تا الان 6 ماهگی 18 ماهگی میگن سنگینه دیگه نمیدونم
چی میشه اگ نزنم دیگه واکسن به بچه ... خیلی ها شنیدم کلا نمیزنن به بچه هاشون
فعلاتاالان۶کاهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.