۱۳ پاسخ

اووووو خوووودا جیگرتوووو🤤🥺😍

یا نشور یا اگ شستی بزار داخل پارچه کنارشم دستمال کاغذی بزار ببند

نشسته چجوری میزارین یخچال آخه
منظورم شما نیستین...
من میشورم میزارم زیاد نمیخرم ک پلاس بشن

تو قابلمه رویی لای پارچه بپیچ بذار یخچال

تو مشمبا بزار بمونه لازم داشتی بردار بشور

من میشورم خشک میکنم تو ظرفی که درش فیکش میشه با چندتا خلال دندون میزارم

نشور با دستمال تمیز کن لابه لاش دستمال کاغذی بزار

لای پارچع بزار

جواب‌هارو بقیه دادن. من یه ماچ برای گوگولی خانوم بفرستم، برم.

اوف قربونش برم خداحفظش کنه 😍

نشسته باید تو دلاستیک بذاری بذاری یخچال هروقت خواستی وردار کاهو و کلا این چیزا رو بشوری خراب میشه یا اگه حساسی که بشوری باید کیسه پارچه ای بذاری که نمشو بگیره وگرنه خرابه

تو قابلمه روحی میتونی بزاری ولی نشور
یا توهمون پلاستیک بزار درش باز بزار ولی نشور

اخ خدا دخملت چه نمكه😍🥰 من ميشورم و تو يه ظرف دربسته لايه لايه خيار و دستمال حوله اى ميچينم

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی