۲ پاسخ

منم عاشق دخترم و خدالایق دونست و بهم هدیه داد ان شالله ک صحیح و سالم بغلش کنی هردوشون نعمت و برکتن ولی دختر ی چیز دیگست

خوشحالم که دوست داری دخمل داربشی اکثرن همه پسردوست دارن

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری