۳ پاسخ

من دادم الانم 2میدم خوبه خیلی

من میدم ولی بیومیل قبلا میدادم خیلی عالی بود

بله دخترم قبل اینک کولیک بگیره میخورد
هم مدت زمان بیشتری سیر بود و هم ک وزن خوبی میده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آرینا وآیهانم مامان آرینا وآیهانم ۸ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی