۷ پاسخ

برا بچه پسر خوب نیست

دختر عمو هام هی میگفتن رازیانه رازیانه بعد مشکلم دارن با من😂من شنیده بودم بده گفتم نظر شمام بپرسم

من بچم پسره بده بخورم

میگن خون ریزی رو زیاد میکنه

اگه کیست سینه داری یا بچت پسره خوب نبست
من تو مجردی یه مدت استفاده کردم سینه ام کیست هم نداشت ولی کیست اورد دیگه نخوردم
دوسه سال گذشت تا رفع شد

میگن زیره سبزم خوبه منم میخام امتحان کنم

برای بچه پسر شنیدم خوب نیست بازم از دکتر بپرس

سوال های مرتبط