۶ پاسخ

روزی یک لیتر آب هویج بخور

گرفتی دلسترجوباطعم میوه استوایی بگیرمالتش زیاده شیرافزاس ولی تونستی مکمل لاکتاول بگیرروزی2تابخورهم شیرت زیادمیشع هم مقوی میشه

آره شیرو زیاد میکنه ولی نفاخه
بجاش آب گوشت گوسفندی، کله پاچه حلیم اینا بخور هم گرمیه هم قوت داره

شیرخشک بده به بچه هم خودت راحتی هم بچه
من فقط شیرمادر دادم واقعا پشیمونم

داره منم میخوردم شیرمو زیاد میکرد ولی بچه ام اذیت بود

نوشیدنی های گاز دار نفخ داره کلا تکونش بده گازشو بگیر بعد بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی