مگه دلستر نفخ نداره؟
که میگن بخور شیرت زیاد شه

۵ پاسخ

نه برا مادر شیر ده خیلی خوبه
کلا بعد از هر غذای چربی یک لیوان شیرتو صاف میکنه بخور نترس

قرص شیر افزا بخور
یا دمنوش مستار ،شوید شنبلیله

دکتر اطفال گفت نوشابه دلستر خوب نیست چای هم کم‌رنگ بخوریم

خوب‌تکون بده گازش دربیاد

اب هویج بخور من کمپوت گلابی ابمیوه اینا خیلی میخوردم خیلی تاثیر داشت برام

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی