اره ولی تا ۶ ماهگی ن😅
بله 👍
غقط از 4 ماهگی شروع کن به نی نی ت بده 4تا 6 ماه میشه داد .
آره خیلی خوب
اره خیلی خوبه من دائم دست پسرم بود هم عصاره میوه میخورد هم درد لثه هاشو اروم میکرد
اره من حتی توش خرما و..سیبزمینی ابپز هم میکردم😂
فکرکنم برامیوه های تابستون خوبه بچه منم اون موقع ۲_۳ ماهشه که میوه نمیخوره نخریدم زمستون فقط پرتغال و سیب ، نمیدونم نخریدم🤔اگه لازم شدمیخرم
آره خیلی خوبه
ارههه منم خریدم😍
والا من نخریدم، همینطوری میدادم بهش
البته دخترم فقط سیب مجاز بود بخوره، اونم رنده میزدم
بله داره ولی از ابتدا نه .۵یا۶ماه به بعده فکرکنم .
اره عالیه
مخصوصا از ۶ ماهگی به بعد
نمیدونم منمگرفتم
اره برای من خیلی
اره بعد از ۴ ۵ ماهگی
اره از ۶ ماهگی کاربردیه اتفاقا خیلی ام خوبه
اره داره ولی تا ۶ ۷ ماهگی نه
اره خیلی خوبه
آره منم خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.