پستونک میوه خوری کاراییم داره واقعا؟

تصویر
۱۸ پاسخ

اره ولی تا ۶ ماهگی ن😅

بله 👍
غقط از 4 ماهگی شروع کن به نی نی ت بده 4تا 6 ماه میشه داد .

آره خیلی خوب

اره خیلی خوبه من دائم دست پسرم بود هم عصاره میوه میخورد هم درد لثه هاشو اروم میکرد

اره من حتی توش خرما و..سیبزمینی ابپز هم میکردم😂

فکرکنم برامیوه های تابستون خوبه بچه منم اون موقع ۲_۳ ماهشه که میوه نمیخوره نخریدم زمستون فقط پرتغال و سیب ، نمیدونم نخریدم🤔اگه لازم شدمیخرم

آره خیلی خوبه

ارههه منم خریدم😍

والا من نخریدم، همینطوری میدادم بهش
البته دخترم فقط سیب مجاز بود بخوره، اونم رنده میزدم

بله داره ولی از ابتدا نه .۵یا۶ماه به بعده فکرکنم .

اره عالیه
مخصوصا از ۶ ماهگی به بعد

نمیدونم منم‌گرفتم

اره برای من خیلی

اره بعد از ۴ ۵ ماهگی

اره از ۶ ماهگی کاربردیه اتفاقا خیلی ام خوبه

اره داره ولی تا ۶ ۷ ماهگی نه

اره خیلی خوبه

آره منم خریدم

سوال های مرتبط