۸ پاسخ

من تا سه چهار ماه ولی نمی بستم فقط دستاش

منم تا ۳ماه

من نمیکردم وقتی ختنه کردیم دکتر گفت دوروز قنداق کن که پاشو تکون نده واااای پسرمو قنداق میکردیم شروع میکرد به جیغ زدن بدش میومد

من خیلی

من.
راحت هم میخوابید

من... و واقعا خواب راحتی داست

من مادر شوهرم به زور میکرد بچم اینقدر گریه میکرد من یواشکی بازش میکردم باز به زور میکرد🥲 تا دکتر گفت نکن شوهرم مادرش و دعوا کرد

من 😁

سوال های مرتبط

مامان شاهدُخت🌿 مامان شاهدُخت🌿 ۱ سالگی