۴ پاسخ

بعضی صندلی ماشینا از بدو تولدن

بستگی به صندلی ماشین داره. مال ما از بدو تولد بود منم میذارمش از همون اول. البته گاهی نمیمونه و شیر میخواد و … ولی سعی میکنم بذارمش عادت کنه

از ۶ ماه به بعد میشه ، قبلش واقعا نمیشه بچه نمیتونه بشینه سرش میاد جلو تا چهار پنج سالگی میتونه بشینه

من از وقتی که چهار ماهش رو تموم کرده میذارم ، تا چهار پنج سالگی قابل استفاده است

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۴ ماهگی