از وقتی بچه بتونه بشینه یعنی شش به بعد زودتر کمر بچه درد میگیره نذارید
بستگی به نوع صندلی داره.
اونایی که حالت خواب داره از نوزادی میشع گذاشت .
فقط اکه ریفلاکسی باشه حالت خواب بزاری بالا میاره
پسر من که اینطور میشد
سوال منم هست.رو صندلیش نوشته۶ماه.کامل نمیخوابه.فکر کنم باید هنوز صبر کنم بتونه بشینه
من از چهار ماهگی گذاشتمش
حالت خواب داره صندلیش
اگه صندلیش حالت بدو تولد داره از حالا هم میشه من از سه ماهگی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.