۷ پاسخ

اگر بدو تولد باشه و بچه توش بمونه آره میشه خیلیم خوبه ایمن هم هست

زیر ۶ ماه نمیشه گلم
من گرفتم چون راه دور زیاد میرم و میام ولی خوب همون ۶ ماه باید بذاری

من خودم عقب میشینم ..دخترمم رو صندلی عقب کنارم میزارم..ب کریر اعتماد ندارم..

نه فعلا کریر خوبه من میزارمش تو کریر ۷ساعتم راه بودیم میشینه یه وقتاییم درازش کن صندلی عقب

خواهر من دخترشو از چهار ماه گذاشت و خیلی ام راضی بود

از ۴ماه راحت میشینن توش هر دوساعت بردار شیر بده توبغلت نیم ساعت بمونه بعد بزار باز۸ساعت زیاده

فداتشم صندلیه ها . مگه نینی ۴ ماهه میتونه بشینه؟

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۴ ماهگی