عباس رفته شامبخوره
ادامه داره ولی بعید میدونم اکی بشه فعلا نوشته سر تنگه هرمز به بن بست رسیدن
خیلی خوش بین نیستم
اینا هدفشون از مذاکره اینه برن گردش و خوشگذرونی 😂 کباب بخورن
چطوری تاپیک تو اومد از من نمیاددددد
رفتن شام 🥴
هنوز درحال مذاکره هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.