۱۳ پاسخ

هامین منم هنو غلت نزده

لیامم اصلا برا غلت زدن تلاشی نمیکنه 3روز دیگه 5ماهس میشه

آره طبیعیه .. یکی از قل ها یه ماهه غلت می‌زنه
دومین قل دیروز اولین غلت رو زد ، چند روز دیگه شش ماهه ن

دختر من ۶ ماه و ۱۰ روزشه
غلط نزده هنوز 😬😬
ولی گپ میکنی بر میگرده و دستش بالا میگیره و سینشو بالا و پایین میکنه
بعضی بچه ها ی‌چیزارث انجام نمیدن

دختر من‌ تازه یه هفته ست غلت میزنه… هیچکدوم از بچه های مادر شوهرم حتی همسر خودم غلت نزدن‌ چهار دستو‌پا نرفتن همشونم سالمن .. نگران نباش میره‌هنوز خیلی وقت هست

پسر منم همسن پسر شماس هنوز خبری نیست

دختر منم فعلا نمیزنه

دختر من 5 ماه ۲۲ روزشه تازه غلت میزنن

من امروز پسرمو بردم دکتر برای چکاپ گفت هییچ مشکلی نداره که غلت نمیزنه همچیش عالیه…شماهم نگران نباش

دختر من۳ماه‌ونیمه ۱۲ فروردین دوبار غلت زد الانم یکی😍😂

پسر من ۶ماهگی زد

عجبببب چ نگرانی هر بچه ای یجوره دختر من تازه شده یکی دوتا غلت میزنه 😅

نگران نباش چیزی نیست خودت کمکش کن ببین اشتیاقی نشون میده

سوال های مرتبط