عباسپور مطب یه خانومه زایمان اول مشکل داشته نمیدونم چی بوده انگار خونی بوده
که فوت شده
من دوتا زایمان داشتم زیر یکی برزویه ، دومی تامین هر دو عالی و بدون هیچ مشکلی حتی ردش معلوم نیس اولی خواستم لیزری زد دومی بخیه
من خودم قبلا پیش چندین دکتررفتم همشون پولکی بودن و همش آزمایش ها و داروهای الکی...ولی بعد رفتم کلته ای خیلی خوب بود هم خودش سونو داره راحتی نمیخواد هی اینور اونور بری قیمت سونوشم نسبت ب بقیه خیلی پایینه...مث بقیه پولکی هم نیس و الکی هم نمیزاره هزینه کنی
دکترت پیش کی میری گلم من انصافی میرم اصلا اصلا بدرد نمیخوره میگن خوبه ولی هیچ بدرد نمیخوره
عباسپور که اصلا خوب نشنیدم مینا عباسپور دیگه ؟؟؟ اصلا اصلا خوب نبس
موسوی شنیدم خوبه . من پیش طاهری میرم
من دفعه اول رفتم پیششش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.